Google Ads — цe систeмa кoнтeкстнoї рeклaми, щo дaє мoжливість прoсувaти Вaш бізнeс і oтримувaти трaфік. Цe дoзвoляє дeмoнструвaти oгoлoшeння тільки зaцікaвлeним людям, щo шукaють Вaші тoвaри aбo пoслуги. AdWords викoристoвує мoдeль oплaти зa клік (Pay Per Click).
Нaлaштувaння кoнтeкстнoї рeклaми крaщe зa всe дoвірити спeціaлісту — мaркeтингoвій aгeнції (https://adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads/) аль співробітнику компанії. Однак, якщо Ви вирішили налаштувати рекламу в Google Ads самостійно, скористайтеся наведеною нижче покроковою інструкцією.
Особливості контекстної реклами в Google Ads
Пиар в AdWords має певні особливості, які варто враховувати впереди запуском кампанії:
- Ефективність. Якщо у Вы є стратегія просування і Ваш акаунт налаштований верно, реклама Гугл може отправить значні прибутки компанії.
- Вы знадобиться значний смета. Ви можете регулювати смета самостійно, але хороших результатів можна досягти лише возле достатніх інвестиціях.
- Універсальність. Цей лоб реклами підходить перед більшості компаній і може бути адаптований экономно до будь-якого типу бізнесу.
- Просте налаштування. Якщо Ви хочете запустити рекламу, це можна зробити самостійно, маловыгодный винаймаючи для цього маркетолога.
Етапи налаштування кампанії в Google Ads
Налаштування реклами в Google Ads відбувається из-за таким алгоритмом:
- Створіть обліковий запис для сайті Google AdWords.
- Створіть кампанію з конкретними цілями (наприклад, збільшити продажі аль отримати максимальну кількість відвідувачів возьми сайті).
- Встановіть смета кампанії у Вашій валюті.
- Виберіть цільову аудиторію (наприклад, аппарат, які живуть у Києві та цікавляться кулінарними рецептами).
Як оптимізувати оголошення в Google AdWords?
Налаштування дозволяють використовувати текстові, графічні та відео оголошення. Всі вони ефективні та добре працюють с целью залучення нових клієнтів. Подле створенні текстового оголошення враховуйте наступні рекомендації:
- Маргиналия повинен містити ключові фрази во (избежание високого CTR оголошення.
- Додайте крапку, тамга питання або репер оклику в кінці першого рядка опису. Це збільшує розмір оголошення і підвищує ймовірність, що його побачить цільова аудиторія.
- Додайте заклик после дії. Це підвищує ймовірність кліку соответственно Вашому оголошенню.
- Підкресліть у своєму оголошенні, що ви пропонуєте знижку, подарунок альбо іншу вигоду.
- Використовуйте коротку URL-адресу, щоб покращити візуальну привабливість оголошення та зробити його легшим в целях читання.
Налаштування контекстної реклами може допомогти залучити достатню кількість конверсій, якщо до сих пор зроблено правильно. Варто пам’ятати, що проблематично чи реклама окупить себя протягом перших трьох-шести місяців від дати початку кампанії. Тому бажано готуватися вплоть до довгострокових інвестицій.
Інші поради в области налаштуванню та запуску рекламних кампаній Google Ads Ви можете знайти для сайті маркетингової агенції Adwservice.